[DCRM-L] 752 |e or |4?

Will Evans evans at bostonathenaeum.org
Tue Jan 9 10:12:46 MST 2018

We follow (steal?) the Folger’s policy and use $2 [Source of heading or term]

Best,

Will

752  ǂa Great Britain ǂb England ǂd London. ‡2 naf

752  ǂa Great Britain ǂb Scotland ǂd Edinburgh. ‡2 naf

752  ǂa Great Britain ǂb England ǂd Beaumont (Essex) ‡2 naf

752  ǂa Great Britain ǂb England ǂd Beaumont (Cumbria) ‡2 naf

752  ǂa Great Britain ǂb England ǂc Sussex. ‡2 naf

752  ǂa Ireland ǂd Dublin. ǂ2 naf

752  ǂa United States ǂb Massachusetts ǂd Boston. ǂ2 naf

752  ǂa United States ǂb New York (State) ǂd New York. ǂ2 naf

752  ǂa Canada ǂb Ontario ǂd Toronto. ‡2 naf

752  ǂa Australia ǂd Melbourne (Vic.) ‡2 naf

752  ǂa Netherlands ǂd Hague. ǂ2 naf

752  ǂa France ǂd Paris. ǂ2 naf

752  ǂa France ǂd Strasbourg. ǂ2 naf

752  ǂa Germany ǂd Weimar (Thuringia) ǂ2 naf

Will Evans

National Endowment for the Humanities

Chief Librarian in Charge of Technical Services

Library of the Boston Athenaeum

10 1/2 Beacon Street

Boston, MA   02108

Tel:  617-227-0270 ext. 243